نوشته شده توسط : پیچ و مهره نوین

 پیچ و مهره استیل

قیمت روز پیچ و مهره استیل

قیمت روز پیچ و مهره استیل ، قیمت روز پبچ و مهره استیل ، در گروه صنعتی نوین، با استفاده از متریال بسیار عالی در ساخت، نسبت به دیگر قیمت های ارائه شده در بازار، بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.
پیچ و مهره استیل، به دلیل استفاده از استنلس استیل در ساخت، دارای مقاومت بالایی در برابر عوامل خورنده در محیط می باشند، بنابراین می توانند به عنوان پیچ و مهره مناسب در سازه هایی که احتمال خوردگی در آن ها وجود دارد مورد استفاده قرار بگیرند.
مشتریان عزیز می توانند برای دریافت اطلاعات لازم و ثبت سفارش محصول مورد نظر خود، با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمایند.

پیچ و مهره های استیل به دلیل استفاده از استنلس استیل دارای مقاومت بالایی در برابر عوامل خورنده در محیط می باشند، در نتیجه می توانند در سازه ها و وسایلی به کار بروند که امکان خوردگی آن ها وجود دارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پیچ و مهره نوین

 پیچ و مهره خشکه

لیست قیمت پیچ و مهره خشکه

لیست قیمت پیچ و مهره خشکه ، پیچ خشکه از جمله مقاوم‌ترین انواع پیچ و مهره موجود در بازار است. پیچ خشکه در واقع پیچ فولادی است که در گریدهای مختلف و در انواع مختلف ساخته می‌شود.
قیمت روز پیچ و مهره خشکه با توجه به قیمت فولاد تغییر می‌کند. عامل دیگری که در قیمت فروش پیچ خشکه تاثیرگذار است نوع و گرید پیچ خشکه است. گرید پیچ خشکه مقاومت آن در برابر عوامل محیطی، میزان مقامت کششی و مواد اولیه به کار رفته در ساخت پیچ را تعیین می‌کند.
گروه صنعتی پیچ و مهره نوین تولید کننده پیچ خشکه در ایران؛ انواع مختلف پیچ خشکه در گریدهای مختلف را تولید می نماید.

گروه صنعتی پیچ و مهره نوین با دارا بودن سابقه طولانی در زمینه تهیه و توزیع پیچ خشکه در سطح ایران و ارتباط موثر با صاحبان صنایع توانسته است، نقش مهمی در توزیع و کنترل قیمت این کالا داشته باشد.این مجموعه توانسته است به عنوان یکی از برترین توزیع کنندگان این کالا با مناسب ترین قیمت در سطح کشور خدمت رسانی کند.



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1403 | نظرات ()